Vrouw bedwelmd bij brand in Hoofdstraat

07-12-2021 112 Redactie/Flashphoto

Foto's: Flashphoto


SCHIEDAM - In de Hoofdstraat ademde vanmiddag een vrouw te veel rook in toen er brand was uitgebroken in een woning.

Omdat niet direct duidelijk was hoe ernstig de vrouw er aan toe was, werden er ook twee ambulances en de traumahelikopter gealarmeerd. Nog voor de aankomst van de traumahelikopter kon deze weer worden afgemeld; de vrouw bleek niet ernstig gewond. Zij is later wel overgebracht naar het ziekenhuis voor verdere behandeling.

De brand in de keuken was snel onder controle. Hoe groot de schade is, is nog niet bekend.

Bekijk de foto's



Gerelateerd