Groot alarm om koolmonoxide

07-03-2019 112 Redactie/Flashphoto


SCHIEDAM - Groot alarm vanmorgen toen in een woning aan het Frans Halsplein een CO-melder afging. Even was het in Schiedam-West flink schrikken vanwege de sirenegeluiden.

De brandweer verrichtte in de woning metingen en constateerde een lichte concentratie koolmonoxide. Een vrouw is nagekeken door het ambulancepersoneel maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Oorzaak van de onvolledige verbranding, waardoor het giftige koolmonoxide ontstaat, is waarschijnlijk een kapotte geiser.

Bekijk de foto's
Gerelateerd